Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I46v84o 57C64i96l11i32c11h

6. 5. 2015 20:43

Dle mých zkušeností k pocitu "nadřazenosti" svádí hlavně stará a otřískaná auta, jejichž majitelům vůbec o nic nejde a maximálně případnou nehodou mohou i získat. Ale Vám evidentně také chybí jakási zdravá drzost, která je pražákům díky jejich provozu vlastní a přirozená. Ale nic si z toho nedělejte, mně je i po víc jak čtvrt století ježdění (a to i po Praze) také pořád trošku proti srsti. Ovšem, když to jinak nejde, tak ji také použiji a přiznám se, že na pražáky fakt s chutí ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zipování je problém je to taky v tom, že nejsme zvyklí se k sobě chovat ohleduplně a na silnici se to pak taky nezmění. Vidím při různých opravách na silnici v případě, že dojde k uzávěře všichni jedou v tom "průběžným" místo toho, aby se rovnoměrně rozdělili do obou a tam, kde se sjíždí zipovali. Když se najde někdo kdo jede v tom druhým až k zúžení nezřídka ho ti v tom průběžným pokládají za někoho kdo je předjel a jó ho tam nepustí. Přitom on podle logiky dělá to správné.

Pražáků by jsem se rád ač jsem Jihočech zastal. Pražáci podle mě protože jsou zvyklí na ten svůj chaos spíš druhého pustí, když jsem jezdil po Praze zvykl jsem si při přejíždění dát směrovku naznačit přejíždění do pruhu a zpravidla mě pustili. Tohle jsem udělal v Budějcích a myslel jsem, že ten řidič zatlačí klakson do volantu.

2 0
možnosti
PT

Jeden 300m odbocovaci pruh vlevo, plny aut. Druhy, volny pruh, vede rovne. A hromada blbcu, co dojedou na konec toho prazdneho pruhu a nasledne se domnivaji, ze se tam maji pravo okamzite zaradit, jako v zipu...

0 0
možnosti
PS

P48e47t89r 83S65k20á59l46a

6. 5. 2015 15:21

O tom už se psalo mnohokrát, čeští řidiči prostě mají se zipováním problém. A nejen ti s pražskou značkou a drahým autem. Komplikace ale působí především to, že se řidiči nezařazují do průběžného pruhu až těsně před zúžením, ale mnohem dřív. A tam pak žádné pravidlo zipu neplatí. Mně ale víc vadí vyčůránci, kteří projedou kolem řady aut stojících v přímém směru odbočovacím pruhem a těsně před světly se přes plnou čáru cpou zpátky.

1 0
možnosti
PC

stejny misto v pondeli, cca kilometr pred zuzenim vybocil kamionak a cely levy pruh ucpal, kdyz nemuze do levyho on tak nikdo...

0 0
možnosti
DK

Vetsinou kdyz nekdo zde na blogu psal o nejakem typickem ceskem povahovem rysu, tak se z toho vyklubala obecna vlastnost, kterou znam i z mnoha jinych statu. Tentokrat se ale asi fakt jedna o ceskou specialitu, protoze kdyz jsem jezdil v zahranici, tak tam s aplikaci zipu problemy nemeli...je fakt ze se ale jednalo o zapadni zeme, nevim, jak je tomu na vychode. A s tou RZtkou taky souhlas.

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Dívám se otevřenýma očima, snažím se všechno si zapamatovat a utřídit

Seznam rubrik