Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Dobré. Dík za článek.

1 0
možnosti
SH

Mně se to líbilo. Přehánění mi nevadí, naopak. Je v tom humor, který čtenáře udrží ve střehu. A k humoru je potřeba nadsázky. Děkuji, jako bych tam byla:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem to šel taky po šedesátce s manželkou, bez zásadních problémů, jen nám zbylo málo času na koupání na šedé pláži po projití soutěsky.

0 0
možnosti
OK

O72t17a 51K76i38n32c

16. 10. 2016 20:49

Nevím, kolik je vám let, ale absolvování soutěsky Samaria popisujete skoro jako horor. Jsem již v důchodovém věku a klidně bych ji rád absolvoval znovu, byl to jeden z krásných zážitků (manželku sice ještě asi dva dny trochu bolely nohy, ale jinak to bylo v pohodě). Víte, že v Řecku vojáci sloužící na Krétě musí tuto trasu absolvovat s plnou polní nahoru a dolů na jeden zátah. Vzhledem k tomu, že rád přeháníte, karmu vám nedávám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Dívám se otevřenýma očima, snažím se všechno si zapamatovat a utřídit

Seznam rubrik